Lazy day - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Esmée Rouvoet - WaarBenJij.nu Lazy day - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Esmée Rouvoet - WaarBenJij.nu

Lazy day

Door: Esmée

Blijf op de hoogte en volg Esmée

23 Augustus 2013 | Hongarije, Boedapest

Wat leuk al die reacties op m'n blog!

Gisteren hadden we heel vroeg in de ochtend (10 uur) een afspraak bij Walter Estate, het makelaarskantoor. We hadden ons huiswerk goed gedaan en een lijstje met vragen opgesteld. Nadat deze allemaal gesteld waren, we onze mooiste glimlach toonden om een mooi prijsje te bewerkstelligen en het zetten van de handtekeningen (maar liefst 25!!), liepen we 3 uur later het kantoor uit.

Echt heel fijn om nu al iets te hebben, daar hoeven we ons geen zorgen meer om te maken. Volgende week zaterdag, 31 augustus, gaan we verhuizen. Komt precies goed uit, want op deze dag moeten we het hostel verlaten. Het appartement ligt in het centrum, is goed te bereiken en in de binnenplaats is een Spar gevestigd. Het is echt heel groot, licht en mooi, dus we kunnen niet wachten om onze zware koffers die kant op te verplaatsen.
Voor de mensen die het leuk vinden om te zien: 1072 Boedapest, Klauzál tér 11, Hongarije (Kan je even intypen bij https://maps.google.nl/maps?hl=nl&tab=ll) Het is de deur links van dat festék en dan de 3e etage.

We hebben direct een Heineken biertje gedronken om het te vieren. Na een middagdutje zijn we rond etenstijd naar Hanna gegaan. Hanna is ook een Nederlandse studente die in Boedapest gaat studeren. We hebben lekkere pastasalade gemaakt. Het was een gezellige avond!

Vandaag hadden we een erg druk programma: uitslapen en hele dag op bed liggen kletsen en filmpjes kijken.
Mama is weer thuis! Super fijn, nu hopen dat de revalidatie goed zal gaan!! We hebben zelfs even geskyped en naderhand ook met oma!
Vervolgens even naar de Spar geweest en lekker wraps gegeten. We gaan zo onze dagactiviteit maar eens voortzetten: lekker filmpje op bed kijken.

xxxxx

PS: Mocht je een bericht willen ontvangen als ik een reisverslag toevoeg, dan kan je dat links in beeld aanvinken! (bij blijf op de hoogte en dan: meld je aan voor de mailinglist)

• 23 Augustus 2013 - 22:18

Rieneke:

Leuk om ook jouw verhaal te lezen! Fijn dat het goed gaat met je moeder hopelijk herstelt ze snel. Veel plezier nog met film kijken.